jävla sköningar de där!

godmorgon,eller vad säger man?
ja som ni vet så var jag ju med ebba och angelica i går.
vi hade de riktigt mysigt! vi skulle ju egentligen vara hemma själva men mina bröder och även deras kompisar var här.
men vi fick oss flera goda skratt,haha!
"åå jag vill ha sommar,jag blir ju ledsen.." haha jävla sköningar de där!
iallafall så sov ju dom här också. dom har nyss åkt hem nu.
så nu sitter jag här själv och väntar på att elin ska höra av sig.
de blir till att vara med henne i dag. blir mysigt de! får se vad vi hittar på,blir säkert kul.
har alltid kul med den tjejen!
men vi hörs nått senare,nu blir de till att duscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi träffas aldrig :(

2011-02-26 @ 14:24:23
URL: http://lindafalt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0