våran kväll

hej allihopa!
ja i går va jag ju med elin så jag kan ju berätta lite vad vi gjorde.
först satt vi bara vid datan lite och kollade på tv.
sen åt vi mat och efter de gick vi ner på willys för att köpa lite godis till senare.
hur gott som helst ska jag säga att de va!
sen gick vi hem och sedan gick vi ut en sväng. vi visste inte vart vi skulle gå så de vart bara så att vi gick in till stan och satte oss på donken för de va så kallt ute ju.
när vi hade suttit där en stund gick vi hem och kollade på teve en sväng och åt godis och massa onyttigt. hehe.
lite senare gick vi ner till gabbe och va med han och jocke lite. trevligt.
ja de var väl våran kväll de.
nu ska jag kolla på sex and the city, myspys!
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0