verkligen inte bra..

kom hem från ännu en dag i skolan.
onsdagar har blivit mycke tråkigare nu,för förut hade vi musik på onsdagar men de har dom ändrat så nu har vi de på tisdagar i stället och no på onsdagar.
så nu är hela dagen mycke segare!
måste säga att de inte va bra..
i allafall i dag hade vi prov på engelskan och de kändes faktiskt riktigt bra!
men även om de känns bra vet man aldrig men jag hoppas;)
skulle egentligen på träning i kväll men känner att jag måste träna inför no provet också har jag även börjat få ont i halsen,inte bra:´(
så jag hoppar träningen i dag.
de va väl allt jag hade å säga just nu,haha.


och vill ni veta en sak? jag åker till Florida om en månad och en dag!
hur kul e inte de då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0