en riktigt bra anledning!

ursäkta för att jag inte har skrivit någonting alls i dag meen jag har kollat på hockey från kl 11 tills nu.
så där har ni anledningen,en bra anledning dessutom!haha.
första matchen kollade jag med alexandra och ebba.
de va då bj spelade mot kiruna.
och de gick ju inte precis bra kan man väl säga,dom förlorade med 11-2.
men endel spelade bra tyckte jag.
sen åkte jag och ebba in till stan föratt kolla på en till match.
då var de östersund/brunflo mot asplöven,och där vart de 2-3 om jag minns rätt.
de har varit riktigt kul med all hockey den här helgen!
har även ätit för en stund sen.
de var sjukt gott,har inte ätit så mycke i dag så jag va riktigt hungrig.
nu ska jag packa i hop lite grejjer till mamma sen ska jag ta mig en varm dusch,skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0