grymmt gjort!

har varit och kollat på när min bror spelade med elin.
dom va riktigt grymma i dag!
dom låg under med 1-4 sen vände dom de till 5-4,awesome!
vi satt även med erica de vart en hel del skratt,haha.
de har varit en rolig dag med en helt underbar elinsteffensen!♥
träffade även johannes och sebbe en sväng,haha.
jag har kommit på att hockey är sjukt kul å kolla på,tyckte inte de förut men nu är de kul när man har nån som också gillar och vill kolla på hockey.
tror jag bara ska vara hemma i kväll och ta de lugnt.
för i morgon ska jag till kyrkan med elin sen ska jag nog ner på ishallen och kolla när fredrik spelar mot sundsvall.
nu blire mat,hej!

och de går inte heller att lägga upp bilder men ska försöka fixa de;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0