min dag-hockey i massor!

hejsan,har inte hunnit skrivit nått i dag eftersom i morse vid 11 gick jag på gudstjänst med ebba.
sen direkt efter de gick jag ner på ishallen och tittade när bror min spelade.
kollade med världens bästa ElinSteffensen!
tyvärr så förlorade dom,men dom va riktigt bra!
dom spelade mot sundsvall.
sedan hände en väldigt rolig sak,domarn for över sargen och in i brunflos bås.
haha fan va vi garva! såg inte så bra ut kan jag ju säga.
efter de gick vi till gabbe och henke en sväng.
sen blev vi hämtade och då bar de i väg in till stan där vi också kollade på hockey.
dom spelade mot kiruna men dom förlorade.
men dom va bra ändå!
sen innan vi åkte hem så skulle jag gå på toa.
också öppnade jag dörren och där stog de en gubbe!
hahah jag skämdes ihjäl,men han hade inte låst dörren!
så då vart de pinsamt och vad gör man då? jo skrattar som tokar!
de va ju riktigt fula händelser i dag!
men nu blire mat för jag är gööör hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0