my best friends girl

har tagit mig en dusch för en stund sen och sitter just nu och kollar på nån film.
jag tror den hette my best friends girl.
den är väl ganska bra.
har även chips och polkagrisar.
vet inte varför jag äter polkagrisarna för jag vet att jag inte gillar dom så jag äter bara halva sen kastar jag resten.
haha! ganska onödigt må jag säga!

i morgon måste ja kliva upp ganska tidigt igen,ska nämligen till kyrkan.
inte kul!
men sen ska jag kolla på hockey i morn igen,de e kul!
haha jag måste bara berätta en sak som hände i morse.
angelica ringde mig ungefär kl 10 och sa att hon hade låst in sig i vardagsrummet och de var bara hon hemma.
så jag fick gå dit och försöka få upp dörren med en sax.
haha så jävla fult!
jag höll på å garva ihjäl mig,på riktigt!
sen tittade vi på one three hill när jag hade fått upp dörren.
haha,men nu ska jag fortsätta på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0