rockkarusellen

tjohejsan!
i dag efter skolan åkte jag och ebba in till stan.
nästan direkt vi kom in gick vi och åt,vi va hur hungriga som helst!haha
inget ovanligt när de gäller mig.
sen träffade vi lotta och alexandra en stund och pratade lite.
sen gick vi och kollade lite till och de vart ett pannband för mig från kappahl.
efter de så fick vi reda på att de va rockkarusellen på tingshuset.
har aldrig varit på de tidigare,men de va riktigt kul!
de höll på från kl 7 till ca 10.
om ni inte vet vad som händer där så är de så att de är band som spelar och så.
alla eller nästan alla va bra tyckte jag.
endel va inte riktigt min sorts musik,haha!
sen va de kul på andra sätt också,haha de va riktigt kul!
men nu ska jag chilla framför teven och sen i morgon blir de hockey för min del.
bror min spelar så måste ju kolla;´)
blir nog så att elin kommer också sen även kanske amanda,trevligt!

jag längtar även till nästa vecka,känns som om de kommer bli en riktigt bra vecka!
haha

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0