roliga dagar!

hejsan på er!
kom för en stund hem från funäsdalen.
har varit riktigt roliga dagar med världens bästa ElinSteffensen.
när vi kom fram hälsade vi först på hos morfar och ruth i ljusendal,och fick lite mat där.
sen åkte vi hem till kusinerna i funäsdalen.
där fick vi tårta eftersom min moster fyllde år,riktigt mumsigt!
vi lekte då med småkusinerna också.
senare på kvällen satt vi vid teven och myste med godis och cooolaa.
sen i går gick vi först ut en sväng och tog lite kort och sen gick vi ner på byn en sväng.
sedan ringde mamma så då gick vi och fikade,mysigt!
efter de kollade vi lite mer affärer sen hälsade vi på min andra moster.
lite senare fick vi skjuss av mamma till ljusnedal där vi åkte pulka.
de va huur kul som helst kan jag ju säga!
vi gick från morfar över sjön och upp en bit på fjället.
sen åkte vi ner i full fart,vi garva riktigt mycke kan jag ju säga!
haha.
men de blev så mörkt så då gick vi hem och åkte sedan till funäs igen.
lite senare gick vi till byn igen för att ta lite kort.
på vägen hem gick vi in på ica och köpte lite chips och sånt.
så de vart mys på kvällen.
i morse vart de så att vi vaknade ungefär halv 2 så vi orkade inte gå till byn för kl 5 gick bussen hem.
så vi lekte med emma och axel sen hoppade vi på bussen hem.
de har i allafall varit riktigt kul om ni inte förstog de;) haha.
nu blire duschen.
pussar:´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0