skola tomorrow

godmorgon på er!
sov inte så länge idag,men jag har inte kunnat sovit inatt.
så är ganska trött nu också.
jag har i allafall ätit frukost nu och ska väl snart duscha tror jag.
har fortfarande sjukt ont i händerna och nu är jag även svullen,inte kul..
de gör ont så fort jag gör nått och i bland när jag inte gör nått,konstigt!
menmen.
ska ändå bara vara hemma och ta de lugnt i dag.
ganska skönt med tanke på att de är skola i morgon.
nu till veckan ska jag även börja träna med fotbollen.
jag längtar tills på onsdag för då har vi fys och de kan verkligen behövas!
haha.

och i kväll börjar one tree hill också så då blire till å titta på de;`)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0