dra en lip då!



hejhej!
orkade inte skriva nått i går så de blir nu i stället.
jag började med att cykla ner på stan med linda en sväng sen åkte jag till brunflo eftersom vi skulle ha match mot frösön.
de gick riktigt bra! vi vann med 5-0 och spelade verkligen as bra! riktigt skönt.
efter de följde elin med mig hem. ungefär halv 10 kom vi på att vi ville spela fotboll men hade ingen boll så vi cyklade till maxi och köpte boll,en film och godis.
dom har ju byggt som en plan eller vad man säger där man kan spela fotboll,bandy,basket och badminton så där spelade vi en stund. men sen när de blev för kallt gick vi in och kollade på skräckis och åt glass,mysigt.
nu ska jag gå ut en sväng med malte sen får vi se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0