nationaldagen!

Hejhej har precis tagit mig en dusch. vaknade runt halv 1 i dag och har inte orkat gjort nå mer än duscha,så äre!
eller jo jag gick ut lite och kände att de faktiskt va riktigt varmt ute,gött!
i kväll är de träning också,de ska bli skönt att träna lite grann. efter den eller kanske före måste jag nog åka in till stan och hämta min cykel eftersom vi har elevensval och då ska vi cykla in till stan och massa.
jag vet inte riktigt. aja.
den här veckan blir iallafall riktigt skön,tisdag och onsdag har vi elevensval sen på tisdagkväll ska vi grilla och så med klassen.
på torsdag är vi lediga och sen på fredag har vi bara avslutning sen är de sommarlov! lite gött!

det är ju dessutom sveriges national dag i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0