easy peasy day!

hallu!
ja nu va man hemma i kalla sverige igen då. fast ändå skönt att vara tillbaka.
flygresan gick jätte bra men jag var hur trött som helst när vi kom hem och ville bara sova men då var jag tvungen att duscha för orka göra de på morgonen,hehe.
dagen har varit hur skön som helst också för vi gick bara till lunch.
så de va riktigt skönt!
efter skolan åkte jag in till stan med ebba och angelica. vi träffade också amanda och elin.
fast jag hade pengarna hemma så jag kunde inte köpa nått. fast jag hittade en jätte fin skinnjacka och en väska jag kanske ska köpa,men får se.
nu ska jag äta nått och chilla vid teven resten av kvällen,nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0