snart flyger jag långt långt härifrån

nu är de bara ca 1 dag kvar! helt sjukt ju,vet inte om jag vågar,ahhh!scary!
iallafall så skrev jag svenska provet i dag,kändes faktiskt ganska bra,skönt.
har varit en så himla seg dag i dag,hur lång som helst kändes de som!
efter skolan åkte jag i väg på träning nästan direkt,som vanligt på tisdagar då är de så himla stressigt!
de gick väl bra,men jag har fått ont i hälen av nån konstig anledning,konstig!
sen har jag bara duschat,packat lite mer och varit ute med malte.
ska ju åka och lämna han hos mormor i morgon,kommer sakna den lilla hunden.
men sak nog överleva,hoppas på de iallafall då.
nu ska jag fika lite och kolla på house sen sov tror jag nog.
pusshejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0