stranden och mycke mycke sol!

hejsan hoppsan!
jaa jag skrev ju inget i går.
jag kan ju berätta lite vad vi gjorde innan vi åkte och så.
på dagen åkte vi till ett köpcentrum och gick på miami beach.
tog lite bilder och sånt,riktigt kul!
senare på kvällen gick vi på resturang där vi fick en servitör som va hur kul som helst och började prata spanska med mig.
han frågade massa och jag började bara garva,pinsamt. haha
i går hyrde vi en bil och sedan åkte vi mot huset i cape coral.
på vägen hit stannade vi på ett köpcentrum där de va huur många affärer som helst verkligen!
vart att jag köpte nya fotbollsskor,riktigt snygga och sköna!
köpte också ett par vita converse skor.
när vi väl var klara där så drog vi vidare.
men de tog ett bra tag innan vi kom fram. allt var så förvirrande med alla olika vägar och mycke trafik.
och surare människor finns inte! dom hade ju damp verkligen!
men efter ett antal timmar var vi framme.
och i dag åkte vi på stranden,men de tog så länge att åka dit så vi var inte där nå länge.
på vägen hem stannde vi och handla,man förstår ju varför amerikanare är så tjocka! :P haha endel i allafall.
direkt jag kom hem var de poolen som gällde!
en aning skönt säger jag då.
har legat i poolen ändå sen vi kom hem till alldeles för en stund sen.
mycket skönt! ska åka och äta pizza nu och sen slappa resten av kvällen.
blir najs de.

gud vad jag saknar alla där hemma,vill träffa alla fina vänner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0