Tampa vs Ottawa

hallu!
ja jag kan ju berätta lite om i går.
vi åkte ju då till Tampa och skulle kolla på hockey.
 de tog nästan 3 timmar att åka dit så de va väldigt drygt må jag säga!
men när vi väl var där åkte vi till nån hockey affär där fredde köpte klubbor. sedan åkte vi på en resturang som heter Texas de brazil. de va huur god mat som helst!
när man väl satt vid bordet gick dom runt med massa olika kött så man fick välja vad som helst.
efter maten var de dax för hockey!
de var då Tampa mot Ottawa. Tampa förlorade med 2-1 men de va ändå en bra match tyckte jag.
fick då också en t-shirt med Viktor Hedmans autograf och nummer.
mycket snygg!
vi kom hem ca kl 1 på natten så då va jag väldigt trött! men men vad gör de.
nu ska jag,amanda och erica åka iväg på ett köpcentrum och shoppa,hur kul som helst!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0