the sun is shining for you

oj va trött jag är! har haft svårt att sova inatt,sen har de varit full rulle på skolan också.
de va iallafall trevligt i dag när vi hade DISA,för dom som inte vet vad de är så är de som en grupp med bara tjejer eller killar som typ pratar om hur man ska göra något dåligt till nått bra istället. DISA står för "din inre styrka aktiveras"
jag tycker att de är riktigt tråkigt men i dag fick vi fika,mycket gott!
efter skolan var de ju som vanligt konfa. men som tur va fick vi skjuss av pappa,hade ingen lust att gå ända upp till kyrkan i de vädret. haha,lat jag vet!
nu ska jag ta mig en dusch och sen plocka bort alla kläder som ligger på golvet sen jag kom hem.
kan vara bra!  seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0