work that girl!

hellu hellu!
ja i går hann jag knappt skriva nått och jag orkade inte heller.
men vi gick ju och fick manikyr vilket va väldigt skönt! köpte också en ny bikini och trosor. trevlans!
i dag har vi bara varit hemma och solat och badat hela dagen.
de är väldigt skönt måste jag säga!
sen är de massa sköldpaddor vid våran brygga som typ vill ha mat och dom är så söta!
vill bara ta med en hem,hehe.
asså jag åker ju hem på måndag,helt sjukt va fort tiden har gått!
och vi lämnar huset på söndag och åker då till miami igen. och på vägen dit ska vi stanna och åka i everglades i en "airboat" och kolla på aligatorer och massa sånt läskigt. men de ska bli fett kul!
nu måste jag jobba på brännan^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0