fullt upp helt enkelt

oj ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag nu,men i söndags städade jag mitt rum nästan hela dagen så då orkade jag inte. sen har jag helt enkelt inte hunnit och orkat.har varit en riktigt skön vecka nu!
i dag har vi mest bara lämnat in alla böcker och kollat på film,så de va sköönt!
nu känner man att de snart är sommarlov och de är såå himla sjukt skönt! håller på att peppa för match nu.
har samling kl 5 så jag ska väl ta nått att äta nu sen byta om och dra upp på ip.
hoppas att de inte ösregnar,kan ju kanske va skönt.
i morgon vid lunch åker jag in till stan för att kolla på studenten,min bror går nämligen ut. sen ska jag i väg och klippa mig så de blir kanske ett inlägg senare på kvällen,får se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0