spring spring spring för livet

så där då va man hemma igen då.
har varit en helt underbar helg,så himla skönt. haha juste i går när jag precis skulle ut och springa berättade morfar att dom hade sett 3 björnar vid ett hus alldeles där jag skulle springa dan före eller vad de va. tror ni de va lite läskigt då eller? jag sprang som en tok ända tills jag va ute ur skogen,haha höll nästan på att vurpa på nå stenar också. ne huvva va läskigt de va!
i morse väcktes jag av att små kusinerna va på besök.så då klev jag upp och spelade fotboll och cyklade runt med dom.
lite senare på dan åkte vi till dom där vi satte upp deras studsmatta. de gick ju bra ändå tills emma fick en järnstång i huvet så hon fick en stor blå bula och senare ramlade av så hon fick hjärnskakning,stackarn!
så ambulansen kom och hon fick åka till östersund på sjukhuset. inte alls kul!
sen åkte vi till morfar och åt sedan drog vi hemåt. nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir de kladdkaka,mums!

jag har förresten tagit massor med bilder men de funkar inte att lägga in dom,tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0