a shot in the dark

åh va skönt med helg! de behövdes kan man ju säga. iallafall igår när jag hade slutat väntade jag på elin och sen åkte vi in till stan. där träffade vi kajsa och gick sedan hem till mig där vi gjorde mat,tacos. riktigt gott!
lite senare gick vi mot ishallen där vi tittade på hockey,öik mot kovland. träffade också johnny så då satt vi med han. efter matchen åkte vi till brunflo,jag och kajsa. vi gjorde nästan ingenting,kollade bara på film och gjorde popcorn. somnade typ mitt i filmen så då va de lika bra att lägga sig. sen sov vi till 12 nångång och har inte gjort nått på hela dagen. men nu har hon åkt hem igen så nu är jag själv och försöker komma på nått kul att göra. men så kom jag ju på att de inte gör de satt.. aja. i morgon ska jag iallafall följa med elin och hennes famlij på bio,breaking dawn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0