hela min helg

hejhej !
har inte haft tid att riktigt skriva nått så jag kan ju berätta lite nu.
i fredags satt jag hemma sen kom johnny hit och sov även här. vi kikade mest på film. sen på lördagen kom matilda hit och vi gjorde inte så himla mycket. chillade mest här hemma. lite senare på kvällen gick vi på ica och köpte glass,hallon och blåbär och cola. de va så galet underbart gott !
i morse vid halv tio åkte vi med till brunflo för att kika på hockey. öik mot asplöven. tyvärr så förlorade öik men dom spelade ändå bra tycker jag. efter den matchen gick jag,matilda och lisa på sibylla och åt. gick sedan upp på ishallen igen för att kika på när min fina vän johannes hade match. dom vann med 14-2 eller nått sånt mot sveg så de va inte så rolig match menmen. sen fick jag och lisa skjuss hem av min snälla bror hehe.
har duschat nu och ska snart lägga mig i sängen och kika på film. är galet mycket trött.
dessutom börjar ju skolan i morgon,så de sög ju. men som tur är går vi bara till typ 11 eller 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0