I don´t always know the answer

holaaa !
ja i morse när vi vaknade va vi lite med kusinerna och åkte sedan in till byn och kikade i lite affärer. efter de åkte vi till morfar i ljusnedal där vi har varit hela dagen. vi gick en promenad med morfars nya hund acke och malte. även axel och emma följde med. de va ju galet kallt men. sen när vi kom in fikade vi och lite sånt. tog även lite bildoor. vi blev också bjuden på den godaste mat man kan äta,kött och potatis. kan ju typ äta ihjäl sig haha. när vi skulle tillbaka till funäs tog jag tag i mig själv och gick med malte hit. så de blev väl att jag gick ungefär 4 km. det är ju inga lampor efter vägen heller så som tur va så kunde jag prata med elin. annars hade jag ju nästan dött. men nu ska jag in och busa med kusinerna!
dessutom har det varit kanon bra väder i dag! helt underbart,lite kallt men de va bara mysigt. det var ju även snö här så de är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0