så här såg min helg

hej på er! hann inte skriva nått i lördags och inte i söndags,blev fullt upp!
iallafall så i lördags kollade jag och amanda på hockey i brunflo sedan i stan. efter en stund kom mathilda och gjorde oss sällskap. sedan fick vi skjuss hem till mig där vi åt och så. efter maten gick jag amanda och en till mot johnny där vi tillbringade kvällen. tillslut var de bara jag och johnny kvar så jag sov där,riktigt mysigt. sen i går gjorde vi inte mycket alls. vaknade av att det var snö på marken,såå underbart! sen hjälpte vi,eller ja inte jag men johnny sin bror att flytta. åt mat där och sedan gick jag hemåt. men det har varit en riktigt mysig och kul helg. nu ska jag dra mig mot bussen och skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0