estocolmo

ja jag åkte ju som sagt till stockholm i går. tog tåget ungefär halv 6 och satt där tills kl var ungefär 11. riktigt segt att åka så långt men somnade sista timmen så de va skönt iallafall. sen tog vi en taxi till pappas kompis stefan och hans tjej ylva där vi bor. i dag har vi varit in på själva staden och kikat lite och så. såg även olle från idol,riktigt fränt! haha. tog lite foton och sånt också som ni får se när jag är hemma. sen nu är vi tillbaka i lägenheten och tittar just nu på film och kl 7 börjar hockey i globen. jag tror anaham och new york spelar,så de ska bli riktigt kul att se! blir väl ett antal foton då också som kommer upp senare. i morgon ska vi antagligen i väg på ett foto museum och rymdmuseum och sedan kl 4 går tåget hem. men nu ska jag kika på film. ha de så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0