hockey all day long!

ja i går efter skolan hängde ju min vän amanda med hem,vi åt och åkte sedan in till stan och hämtade lite saker och kikade sedan på brors träning. senare framåt kvällen va vi ute,träffade några och gick sedan in igen där vi kollade på tv. riktigt kul var de! sen i morse klev vi upp alldeles för tidigt,gick upp på ishallen och kollade på match och gick sedan hem. men amanda hade match så hon gick typ direkt. så jag åkte till min faster och hälsade på lilla sixten,så söt så! åkte sen in till stan för att kolla när min kära bror hade match mot modo men dom förlorade med 2-0 men dom va riktigt bra! om en stund ska jag och linda gå upp på badet en sväng,mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0