love comes around

hejhej!
helt vanlig dag så den finns de inget att säga om. hade skridskor och man vill ju inte gärna skryta om hur otroligt dålig man är! haha. men deär roligt.
efter skolan följde jag med angelica när hon klippte sig. sen har jag mest bara gjort hk läxa som ska in i morgon. nån bostadsuppgift där man ska inreda en lägenhet och massa. men är äntligen klar! skönt.
så nu chillar jag med musik och ska väl duscha snart tror jag,har frusit hela dagen så de blir härliigt.

hittadeen bild sen i somras,saknar värmen! plus att det är en galet fin vän man har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad jag saknar sommaren , va kul vi hade alltså ! min fina vän <3

2011-10-22 @ 11:11:46
URL: http://elinsteffensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0