"på flykt"

hejhejhej!
ja i dag va jag och min klass på jamtli. vi va ju då "på flykt" . det var inte alls som jag trodde att det skulle vara.
så där vart jag lite besviken. menmen.
sedan fick vi sluta ungefär vid 12 tror jag så då vandrade jag,angelica och ebba in till stan där vi åt lite sen kikade vi runt lite på stan. efter de gick jag upp till min mami på hennes jobb där jag satt och ritade,pratade med folk och drack varm o´boy,mums!
anledningen till att jag stannade där va att jag inte orkade gå ändå hem,som då tar ungefär 15 minuter men de va alldeles för långt tyckte jag haha.
men nu blir de en sväng på affären och sen hem,duscha,teve sen blir de min underbara säng.
världens underbaraste ställe,finns inget bättre än funäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0