snart åker jag !



hann inte skriva nått i går. följde med elin på stan en sväng och gick sedan hem. vi kikade lite på film sen skulle hon och träna. egentligen hade jag behövt plugga spanska men så vart de ju inte så jag åkte i väg på träningen.
gick faktiskt hyffsat bra! men sen efter den tvingade jag mig själv att plugga hur trött jag än va. haha.
sen i dag har de inte hänt nått förutom att jag hade spanska prov,gick såhääär mycket bättre än jag trodde.
så nu är jag glad. ska packa i hop allt jag ska ha med mig i morgon nu och sedan åka på affären med mami och köpa godis och sånt till bussresan i morgon. längtar som en galning! haha aja nu ska jag packa. skriver nått senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0