so it´s up to you

åh vilken underbar helg jag har haft! världens skönaste lag,garv mest dygne runt ! haha.
vi kom iallafall till kvartsfinal på söndagen men där förlorade vi med 1-2 så då åkte vi till skolan och packade ihop och hoppade sedan på bussen mot brunflo.
även om vi inte vann så har de varit riktigt kul. kom hem vid kl 8 i går kväll tror jag de va. de va skönt att komma hem och sova i sin egna säng igen. som man säger, borta bra men hemma bäst. har varit en vanlig dag i dag. sista letionen hade vi idrott,skridskor. man är ju rätt så kung,eller? stannade kvar en stund och åkte med johannes,gabbe och henke. sen gick jag hem och ska om en stund följa med linda när hon ska göra gelenaglar eller vad de va.
sen sova








kan inte ladda över bilder från kameran så jag lånade några av emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0