onetreehill i massor!

hejhej!
ja i går kväll vart de så att jag va med angelica. först gick vi en sväng,eftersom de va så fint väder. sedan gick vi på ica,köpte lite gott och gick sedan hem till mig där vi satt i flera timmar och kollade på onetreehill,så sjukt bra ju!
satt uppe till 2 tror jag sen gick hon hem så jag gick och sov,riktigt skönt.
sen i dag va jag först och kollade på killarnas match med nike angelica och johannes,sen åkte vi in till stan där vi kikade när bror min hade match mot sundsvall där de slutade 3-3. sen när jag kom till brunflo igen gick jag och kollade på våran match,kunde inte spela för ljumsken. men de va så satans kallt så jag gick hem precis innan den va slut. så nu ska jag pakca till idrotten sen kika på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0