green and black

skönt med helg! den här dagen har varit otroligt chill. hade nationella som jag tror gick bra sedan hade jag slöjd. efter det tog jag bussen in till stan för att kolla min häl, men det tog bara ungefär en kvart så då åkte jag hem och kikade på lite oth. vid fyra cyklade jag till mamis jobb och vi cyklade sedan ner på stan. där jag skulle kolla synen. det visade sig att jag har nå brytningsfel eller vad hon sa så jag ska få glasögon.. haha åh.. men sen jag och mamma och kikade på lite skor, fick ett par av min snälla mami och även en ny mascara. jag skulle få glasögonen till veckan så ja.
men nu ligger jag i sängen och ska kika på någon gosig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0