påskhelgen

har inte haft tid att skriva något på hela helgen. har haft fullt upp hela tiden! i torsdags direkt efter skolan åkte vi direkt till storsjö till moster och kusinerna. frampå kvällen följde jag med kusinerna till några av deras kompisar och var där ett tag in på kvällen. sedan i fredags var vi iväg på pimpeltävling, jag själv orkade inte pimpla för jag får ändå inge fisk så jag satt och chilla.framåt kvällen gick vi till bygdegården där det var middag och dans. det var riktigt kul faktiskt! så där var vi längeee! jag blev väckt på lördagen av johanna min kusin och åkte upp dit mamma och moster och några till bakade tunnbröd men det var så segt så jag åkte hem igen. men hemma fanns det ju inget man kunde göra heller så jag tog med mig hunden och tog en promenad tillbaka dit. sen lagade dom till mat som var riktigt god! efter maten satt vi bara och lyssnade när johanna satt och spelade gitarr och sjöng, så underbart! sen gick jag för att vara med johan och robin en stund. vi kikade på film och sedan följde dom mig på vägen hem eftersom det inte fanns några lampor.. i dag packade vi bara ihop och drog över till funäsdalen. så nu sitter vi här och bara myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0