paddling och mys med släkten

är hemkommen från funäs nu iallafall! har haft en underbar helg med släkten. i fredags när vi kom dit var vi och hälsade på morfar en sväng och åkte sedan till stugan för att packa upp och så. på lördag morgon vid halv 10 befann vi oss vid topsport där vi fick oss en varsin flytväst. åkte sedan vidare en bit till kanoterna. vi började sedan paddla, stannade till några gånger föratt fika och så. var tillbaka vid bilarna igen runt 2. åkte då hem till morfar på ljusnedal igen där vi beställde pizza. åkte och hämtade dom och sedan åt vi, som bara den ! satt och bara njöt av sällskapet resten utav kvällen. imorse blev jag väckt utav emma (min kusin) som tyckte att jag hade sovit klart så då gick jag och busade med henne och axel. lite senare kom även mina andra kusiner,julia och oscar men dom stannade inte länge utan åkte tillbaka till norge igen. fick sedan middag och glass utav morfar och drog oss sedan mot stan igen.
har massor utav bilder som jag kan visa imorgon eller något !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0