ett nytt år

hejhej på er,nytt år och allt! hoppas på ett bra år.
igår åkte jag och pappa till svenstavik och mina kusiner. vi hade det mycket trevligt. direkt vi kom dit tog jag på mig täckbyxorna,tog en pulka och sedan körde vi race nerför backen. tog skotern upp och körde sedan om och om igen. sååå kul! åkte i någon timme. sen gick vi in och fikade och lite sånt. senare framåt kvällen blev vi bjudna på otroligt god mat. resten av kvällen tog vi det bara lugnt. eller vi tog skotern på en sväng också. men det var ju så himla kallt. 20 minus tror jag. i dag direkt jag vaknade,fick i mig lite frukost och sedan på med skoterkläder och ut. tog skotern en sväng även i dag. åkte hem igen vid 3 eller något sådant. så nu sitter jag hemma hos mami igen,har duschat och håller även på att bli sjuk. verkligen inte bra! men det går väl över snart. men hoppas ni hade ett bra nyår !
tog inte så mycket bilder faktiskt,men här är några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0