släktträff

ursäkta att jag inte har skrivit någonting men har haft fullt upp! när jag kom till kajsa i onsdags chillade vi mest, alla dagar fram till på fredag för då tog vi husbussen till brunflo för släktträff. alltid lika kul att träffa alla! fick även köra lite bil, kändes riktigt bra ! sedan i fredagskväll åkte vi barn, jag och mina kusiner till sandviken på dans, riktigt kul var det faktiskt! har aldrig varit direkt på dans så. på lördagen hade boule turnering vilket gick hyffsat bra de. framåt kvällen gjorde vi iordning en eld där vi grillade kolbulle, sjukt va gott de är! satt där och mös till mitt inatten. imorse när jag vaknade fikade vi bara sen åkte alla hem igen. är hemma hos mamma istan nu igen så jag ska ta mig en dusch sen bara ta det lugnt ikväll eftersom jag börjar jobba imorgon, fett segt menmen.
glömde helt bort kameran så jag har bara några kort från när jag,kajsa,johan,andreas och pappa spelade krocket, själv så kom man tvååååa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0