YOLO

så nu är jag hemma efter en toppen helg i funäs! det har varit helt underbart. i fredags när vi kom dit fick vi fika hos morfar sedan åkte vi till våran stuga och bara tog de lugnt. lite senare gick jag och matilda för att träffa oscar,tobias och jesper vilket var mycket trevligt.på lördagen när vi hade vaknat åkte jag,matilda,mamma och emma fram på byn och kikade runt lite. fick med mig en ny vinterjacka hem ja. vi åkte efter de till morfar i ljusnedal och sen vi 6 åkte vi till hede för att lyssna när min kusin skulle sjunga. det var riktigt gosigt att bara sitta där och lyssna. men framåt kvällen blev det lite kallt så jag och matilda gick runt en sväng och stötte på några härliga grabbar. vid 11 tror jag den var åkte vi till funäs igen och bara myste med film och gotta. idag har vi inte gjort så mycket, åkte till ljusnedal igen och busade med kusinerna,träffade oscar och tobias en sväng, gosade med hundarna och åkte sedan hem. så nu ska jag snart lägga mig eftersom jag ska jobba imorgon!
kan slänga in lite bilder från helgen imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0