tisdag 26/6

hade en så gosig kväll igår. när elin kom hit bestämde vi oss för att kika på bio så vid kvart över nio var vi nere vid bio och tittade på snövit. den var faktiskt riktigt bra! trodde inte de men det var den. efter de cyklade vi hem och satte oss ute på balkongen med filtar,musik,varm choklad och bara myste. riktigt trevligt var de! i dag var vi ner på stan en sväng där jag köpte mig en ny huvtröja och fixade till mina glasögon eftersom dom var förstora. sedan cyklade jag hem och elin åkte hemåt. slängde i mig lite mat och sedan åkte jag och mamma ner på körskola för en kurs om övningskörning. känns bra att ha gått den nu, den tog 3 dryga timmar! på vägen hem stannade vi på affären och vi köpte lite gott till ikväll eftersom jag är ensam hemma hela veckan.
min otroligt fina vän, jag tycker om dig ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0