fredag och lördag

har inte riktigt haft tid att skriva på någon dag. i går var jag ju iallafall till övik där vi kollade när Modo mötte skellefteå,kung Modo vann såklart! vi kom hem ungefär 1 på natten och då gick jag till johnny där jag sov och bara hade det mysigt, som vanligt. i morse vid halv 12 begav jag mig mot arenan för att kolla när sveg mötte ifk. efter den åkte jag hem och gick sedan ner på stan och träffade jimmy en sväng. efter en stund kom angelica in och vi gick till ishallen för att kolla på match mellan öik och sollefteå. såg inte klart på riktigt hela för jag gick upp till arenan igen och kollade än en gång på sveg. det var ju så förjävla kallt så ja.. träffade jimmy en stund efter den också sen gick jag, amanda och emilia på maxi en sväng och sedan fick jag skjuss hem. så nu sitter jag här helt själv och försöker underhålla mig. haha. får se vad jag gör för mys lite senare men nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0