hemma efter bivackturen

är hemma från fjällvandringen nu. sov ju i bivack mitt ute på fjället. det var inte alls så kallt som jag trodde, det var bara känslan av att vara instängd i snön som var hemsk.annars var det riktigt kul! vi hade ju bra väder också förutom i morse när det regnade, vilket verkligen inte gjorde någon på bra humör. men i dag så kom vi hem halv 6 eller vad den var och då fick jag skjuss in till stan av pappa så nu sitter jag här hos mamma och har nyss duschat, riktigt härligt! ska kika på någon film nu tänkte jag och sedan sova, sov inte så mycket inatt så det kan behövas känner jag.
och när jag kom hit i dag hade ajg fått min nya telefon, mycket glad tjej nu!
det blev en samsung galaxy s2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0