min lördag såg ut såhär :

ja men i går då åkte jag till brunflo, där var pappa, fredrik ,mina kusiner och farmor och farfar. vi åt mat och sedan åkte vi upp på badet. var där till 8 tror jag den blev och sedan fick jag skjuss in till stan. vi hämtade också upp matilda. när vi kom in till stan gick vi för att vara med david och kasper. det var ju trevligt de. lite senare kom även johnny. det blev så att vi gick hem omkring7 på morgonen så då var man ju en aning trött. jag och matilda somnade direkt vi kom hem och blev väckta vid 2 kanske den var. efter de chillade vi bara med film i sängen. men nu har hon åkt hem och jag har precis ätit middag,våfflor. mums! nu ska jag duscha sen kolla på lite oth tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0