we♥it

 
såhär har min helg sett ut. åkte ju till brunflo i fredags, kikade på hockey och sen bara chillade. på lördagen åkte vi till min kusin sixten som fyllde 1 år för att fira honom. vid 5 var jag inne i stan på ishallen där jag kikade när bror min spelade. hann bara se första perioden innan jag mötte upp eric och linda på stan för att äta och sedan gick vi på bio, hypnotisören. vilket var en riktigt spännande film! imorse kom mamma och hämtade mig och jag fick köra till ishallen för mer hockey, öik och piteå, där öik vann med 4-2. fick sedan köra hem igen och har bara gjort lite på svenska provet vi har tills imorgon. börjar 12 imorgon vilket inte är helt fel! nu ska jag snart äta och sen duscha och göra klart provet sen blir det filmmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0