helt och hållet bildlöst

har haft ett par härliga dagar i funäsdalen men är nu tillbaka här hemma i östersund. vi har gjort lite allt möjligt där borta men eftersom mina kusiner från norge var där så var vi en hel del med dom eftersom vi inte träffar dom så värst ofta! idag har vi gått runt på marknad i funäsdalen som det är varje onsdag såhär på sommaren vilket är otroligt mysigt! var ju även hyffsat fint väder idag så det var skönt. efter en stund av tittande på marknaden åkte vi vidare till morfar på ljusnedal där vi fikade lite och så innan vi bilade hemåt igen. stannade till i åsarna och åt sen brassade vi hem. när jag kom hem och hade packat upp tog jag mig en långpromenad med hunden eftersom jag inte har tränat på ett tag. nu efter en varm och härlig dusch ska jag he igång en film och bara ta det lugnt nu ikväll.
lägger in bilderna från bröllopet och vistelsen i funäs imorgon tror jag så ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0