en fråga

Fick en fråga som jag tänkte att jag kunde svara på eftersom jag aldrig får några frågor direkt här på bloggen!
-Kan du inte göra ett inlägg och berätta om dig själv? Typ hur lång du är, vart du oftast köper kläder, det bästa och värsta du vet? Typ sånna saker :)
 
Ja jag är runt 173 cm lång vilket jag tycker är väldigt långt jämfört med alla andra jag känner haha. jag har ingen speciell affär jag köper kläder i, köper där jag hittar någonting som jag vill ha helt enkelt. det värsta jag vet är att alltid få höra att jag är lång, jag får otroligt dåligt självförtroende utav de! jag hatar även alla sorts kryp och äckliga saker haha.. men det bästa jag vet är min familj och mina vänner. blir alltid på så bra humör när jag är med någon utav dom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0