treasure

 
på förra inlägget jag skrev glömde jag att skriva vart ifrån jag har beställt skorna. beställde dom från en sida som heter  http://www.dinskonett.com/
dom var inte heller så himla dyra på den sidan heller, vilket var kanoon! iallafall så är det otroligt skönt med helg, är så himla trött och känner att jag skulle kunna somna när som helst haha. har redan gått halva tiden på jobbet. det känns så himla härligt. ska kika på någon film nu och sen får jag se hur länge jag håller mig vaken. imorgon ska jag iallafall på 50 års fest i närheten utav svenstavik, så de ska bli kuul!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har också beställt ett par skor från dinskonett som jag väntar på att få hem. Fick du dem och var de som du förväntade dig? Hade varit jättetacksam om du ville skicka ett mail med svaren till [email protected]! :)

2013-08-13 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0