härliga helg

har haft en riktigt skön helg. i fredags var jag med några tjejer och firade matilda som fyllde år. på lördagen mötte jag upp linda på stan, vi åt och kikade runt i lite affärer. när vi var less på de tog vi bussen hem till mig där vi såg på sune i grekland och fikade lite. fick sedan skjuss med pappa till brunflo, lämnade av linda och sen åkte jag och pappa på sibylla där vi åt. när vi hade ätit upp åkte jag och angelica upp på badet där vi solade, ibland är det bra att ha en pappa som jobbar där haha. när vi var klar där gick jag till linda där jag var resten av kvällen. vi kikade på film,skrattade i massor och bara pratade. imorse åkte jag och pappa ner till kusinerna i brånan, eller ja jag körde. nämligen så fyller min kusin hela 22 år idag så vi firade henne med tårta och så. körde även hem hit till stan så nu har jag gjort lite matte och ska bara fika och se på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0