Detta års julfirande

Vad jag älskar julen, att hela släkten är samlad och man bara myser. Hade iallafall en väldigt bra julafton hos kusinerna. Körde lite skoter på dan, kikade på Kalle, åt god mat och öppnade sedan alla klappar. Är så nöjd över allt denna jul. Idag har jag iallafall mest tagit det lugnt, va med Linda en sväng och köpte bland annat en iPad och en Apple-tv. Så nu är jag en aning fattigare men vad gör väl de? Just nu sitter hela familjen och tittar på ice age och bara myser. Imorgon ska jag ta mig mot Brunflo och Sörviken för att spendera dagen med släkten, med bland annat pulkaåkning om det inte är för kallt samt en jullunch, blir nog hur bra som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0