klasskväll

 
Hade en riktigt mysig kväll igår med tjejerna från klassen. Vi va hemma hos mig, käkade, spelade julklappsspel och hade det allmänt trevligt. härliga tjejer de där! blev själv där vid 11 tror jag den va, så då kikade jag på lite film innan jag somnade vilket jag gjorde väldigt fort. Funderar idag på att åka till brunflo lite senare och kika på hockey, brunflo och nälden. annars vet jag inte alls vad jag ska göra idag. men det är ju iallafall så himla skönt med lov nu. Dessutom så färgade jag håret igår, eller jag amanda och sandra gjorde de, blev riktigt nöjd eftersom jag länge har velat ha en lite rödare och roligare färg än vad jag har haft nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0