dop i mattmar bland annat

har haft en mysig början på lovet. åkte till brunflo direkt efter skolan i fredags, va med linda en stund och tittade på let´s dance bland annat. på lördag morgon lastade jag och pappa skotrarna och åkte sedan iväg upp till höglekardalen. var riktigt kul att köra lite skoter och grilla och så. när vi kom hem senare på kvällen somnade jag nästan direkt, var helt matt i kroppen. sen imorse åkte vi upp till farmor där även kusinerna var så vi fikade lite och så sen åkte jag och pappa mot mattmar för dop på min lilla kusin Emilia. åkte sen därifrån med mamma och känner att resten av kvällen ska jag spendera framför lite gossip girl.
har massa bilder från idag men har inte ork att föra över dom nu så lägger upp dom någon annan dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0