En helg hos morfar

Är hemkommen från en helg hemma hos min älskade morfar. Har haft det så mysigt tillsammans med mamma och bror. Åkte dit i fredags, gjorde inget särskilt när vi kom fram då utan bara myste på. På lördagen åkte vi fram på byn och kikade runt där, va ute på promenad och hälsade på kusinerna i funäs. Satt även och pratade historia med morfar, kan tyckas låta tråkigt men de va faktiskt väldigt spännande att lyssna på, min bästa morfar! Sen idag har vi bara varit ute och gått för att sedan dra oss hemåt mot stan igen, lika tråkigt varje gång. Men de funkar ändå liksom. Har även hunnit med bio med Linda idag, den nya hunger games. Den va riktigt bra tyckte jag och jag vill bara se fortsättningen nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0